Také obyčajné Bytie - príbeh 37

                                                                        

Dejú sa nám také obyčajné veci a ani nevieme, že prostredníctvom nich s nami často komunikuje Boh, alebo samotný Vesmír.

Pokazila sa mi rýchlovarná kanvica. Z ničoho nič. Skrátka totálne vypla  a viac sa nedala zapnúť. Nuž čo – tak som sa dnes vybrala do obchodu vyriešiť praktickú stránku veci a kúpila som novú. Viac som nad tým nedumala.

Vrátila som sa domov, oddýchla som si a vybrala som sa na prechádzku. Kráčam cestičkou po stráni, obklopená vlniacou sa trávou, v ktorej rastú zvončeky, nezábudky, kuriatka, na plné kolo cvrlikajú cvrčky. Ako tak kráčam a kochám sa tou nádherou, dostávam sa do zvýšeného stavu vedomia a odrazu mi to „došlo“. To, čo sa stalo s kanvicou symbolizuje to, čo sa deje s tvojím životom. VYPNI! Vypni úplne a totálne! Tak ako vypla tá kanvica. Je to odkaz od Boha. Ideš celé roky deň čo deň na plné obrátky. Po stránke fyzickej, psychickej, mentálnej. Nevypínaš ani na chvíľu....Ani len v noci. Stále niečo robíš, cvičíš, učíš sa , riešiť....stále pracuješ na plné kolo. Nezastavíš sa. A tak ťa vesmír upozorňuje tak, ako ma upozornila pred 20 rokmi lekárka, ktorá sa snažila zistiť príčinu prepuknutia mojej vážnej neurologickej choroby. Pýtala sa ma vtedy: „Čo tak robíte celé dni?“ A ja som jej začala rozprávať , čo od rána do večera robím. Neprišla som ešte ani do polovice a už ma lekárka prerušila a vzdychla : „Ach bože! Toto ja neurobím ani za mesiac, nieto ešte za jeden deň! Vy už máte na tento život odrobené. Niet divu, že ste ochoreli. Ste prečerpaná. Už do konca života len oddychujte.“

 Vypísali ma na invalidný dôchodok, ale veci sa vyvíjali tak, že stále bolo potrebné niečo robiť, učiť sa, riešiť...A možno nie. Možno to máme v sebe z minulých životov. Návyk stále byť v jednom kole. A pritom by sa zdalo, že veď nerobím nič. Nemám muža, ani deti, o nikoho sa nestarám. Ale...napriek tomu. Nevypla som ani na chvíľu. Stále niečo – buď fyzicky, psychicky alebo mentálne, na plné kolo. A teraz si uvedomujem, že symbolika toho, čo sa stalo s kanvicou je vážny odkaz. Ak neposlúchnem a nevypnem, príde vážnejšie napomenutie – cez chorobu alebo inú nepríjemnú udalosť.

Kráčam popri priehrade a pozorujem rybárov...celé hodiny len tak sedia, debatujú...sú úplne „vypnutí“. Vchádzam do nášho domu , zdravím susedov sediacich na lavičke – celé popoludnia tam vysedávajú, rečnia, popíjajú kávu....úplne „vypnutí“. Niekto zas dokáže celé hodiny sledovať seriály, ja som v mladosti dokázala ležať celé hodiny na slnku a len tak byť..nemyslieť na nič, nič nerobiť. A tak si odrazu uvedomujem, že posledné desaťročia skutočne nevypínam ani na chvíľu. A pritom cítim....moja duša túži po tom – VYPNÚŤ – úplne. Oddýchnuť si. Nerobiť nič. Na nič nemyslieť, ničím sa nezaoberať, nič sa neučiť, prestať donekonečna cvičiť, chodiť, čítať, učiť sa , študovať...Spomínam si na meditáciu na strom...ktorý len tak JE...meditácia na margarétku, ktorá len tak JE a kolíše sa vo vetre. Pozorujem mačku, ktorá sedí pod lavičkou a len tak JE, líže si kožúšok....A uvedomujem si – je čas vypnúť. Dobrovoľne a totálne . Kým ma nevypne niečo dôraznejšie a nepríjemnejšie. Už toho všetkého bolo v tomto živote dosť. Je čas na také obyčajné Bytie.

V poslednom čase mi cez knihy, ktoré nadiktoval Boh stále prichádza tá istá veta: „Nemusíte robiť nič.“ Opakovala sa táto myšlienka často a vždy ma upútala, zarazila. Je čas na zmenu.

Včera večer som sa napojila na Boha a kladiem otázku: „čo mám robiť?“ A hneď prišla odpoveď: „Opusti túto situáciu. Takže opäť – čas na zmenu....

 

Čo sa deje vám počas dní? Možno aj vám sa niečo pokazilo, nenaštartovalo auto, alebo ste si zlomili nohu, pohádali ste sa s niekým, sníval sa vám živý sen...To všetko sú symboly, odkazy Boha pre vás. Naučte sa tieto deje rozlúštiť. Niečo dôležité vám chce Vesmír naznačiť. Snažte sa pochopiť úplne každú maličkosť, čo sa vám deje. Boh, či Vesmír s vami neustále cez túto symboliku komunikuje. Len treba vedieť vnímať, načúvať, pozorne sa pozerať....Naučiť sa rozumieť reči Vesmíru...