Také obyčajné Bytie - príbeh19

                                              


Vstala som skoro, je nedeľa a keďže sa mi nechcelo vysedávať pred telkou, vybrala som sa na prechádzku. A hneď som stretla známeho a ten sa ma pýta: „Čo, na prechádzku?“  A ja na to: „Áno-)“ A on udivene: „Ach, tak skoro!?“ zasmiala som sa a uháňala ďalej.

Prechádzala som okolo vysokého kríka, na ktorom sedelo pár vrabcov a pod ním striehla prikrčená  krásna tigrovaná mačka v nádeji, že aspoň jedného vrabca uloví. Ale nemala šancu. Vrabce sedeli vysoko a akonáhle uvideli mačku, ufrngli .

Prešla som cez veľkonočne vyzdobené námestíčko a blížim sa k priehrade. Tam je dnes športová atmosféra. Aj keď je ešte skoro, po cestičke uháňajú bežci, zahrievajúci sa otužilci, mládež na kolieskových korčuliach. Dokonca aj môj sused Števko. Volá na mňa: „Ahoj Evka!“ A beží ďalej fučiac.

Do vody vchádza otužilec - nováčik - a veľmi opatrne sleduje, ako na studenú vodu zareaguje jeho telo. Veľmi vážne a sústredene stojí vo vode.

A blíži sa známy bežec, ktorý beháva každý deň. Má zdravotné problémy a vždy beží akoby nahnevane, priam zúrivo a neľútostne behom týra svoje choré telo. Vždy, celý rok, každý deň a v akomkoľvek počasí, aj  keď je fujavica a mráz, beží len v trenkách. Skrátka autoteror! Priam sršia z neho jeho myšlienky na to, ako on „tú chorobu prekoná a porazí“. Neuvedomuje si, že tým, že na tú chorobu neustále myslí , ju stále znovu a znovu vytvára. Nehovoriac o tom, že jeho odpor a negativita veci ešte zhoršuje. Ale je to typ večne zlostného človeka, ponoreného v svojom egu, neschopného lásky, sebalásky a už vôbec nie radosti.

 Ja mám tiež zdravotné problémy. Ale na „moju chorobu“ vôbec nemyslím, nastavila som sa na „stav zdravia“ a neochvejne verím, že moje telo sa samoliečiacimi schopnosťami vylieči. A tak sa aj deje. Na čo  myslíte, to vytvárate.

Môj lekár sa ma na kontrolách s údivom pýta: „Ako to robíte, že sa vám choroba zlepšila?“ Mala by to byť „neliečiteľná choroba“. Hmm...a aj sa stále ozýva, akonáhle urobím nejakú chybu. Ale múdri liečitelia a duchovní učitelia o „neliečiteľných chorobách“ vedia svoje. Nič nie je neliečiteľné.

 Lekár by nepochopil,  čo všetko robím pre to, aby som neskončila na vozíčku, ani mŕtva. Raz sa choroba zhorší, potom podniknem určité kroky a zas sa zlepší. Musím byť síce  doma a v pokoji, ale prognózy lekárov spred 20 rokov, keď mi prorokovali: „Za 5 rokov budete na vozíčku a za 10 rokov budete mŕtva.“ – sa nesplnili.  Veľmi ma vtedy vydesili, lebo o chorobe som nič nevedela a už som sa lúčila so životom. Ale zmenila som myslenie, naštudovala som si veľa vecí a ja som sa zmenila. A tak viem, že myslieť na svoju chorobu = vytvárať si ju. Nestačí odstrániť a pochopiť príčiny choroby, treba o chorobách pochopiť veľa vecí. Napríklad aj to – aj keď tomu ľudia nerozumejú – že choroba  je ilúzia, ktorú si náš systém vytvára v „rámci obrany“ pred životnými situáciami. Kniha KURZ  ZÁZRAKOV o tom podrobne píše.

 

Niektorí bežci bežali zľahka, niektorí mleli z posledných síl. Niektorí ľudia sú už vyladení na vysoké vibrácie radosti, iným je ešte tento vysokovibračný stav vzdialený. Každý stúpa svojím tempom.

Jedna žena s nadváhou sa snažila vyrovnať sa tempom behu svojim kamarátom, ale nevládala. Tá tiež stále myslela : „Som tučná, som tučná, musím schudnúť.“ A tak si vytvárala program v svojom tele, ktorý ju viedol k nadváhe. Keby bežala len tak – v radosti – výsledok a pôžitok z behu, by bol omnoho lepší. Ak chcete, aby vaše  telo liečila božská energia, dovoľte jej to. Nemyslite na chorobu, buďte v stave radosti – napriek všetkému. Stvoriteľ nás stvoril tak,  aby sa všetko choré zase same liečilo. Ak to telu dovolíme. Takéto „športové ráno“ by malo byť nabité radosťou. Niektorí ľudia boli pohodoví a užívali si krásne chvíle, a niektorí sa prišli vyslovene „mučiť“ -))

Bežci bežali bez slova, bolo počuť iba hlasné dychčanie a fučanie. Občas okolo mňa presvišťal cyklista, občas mokrý bordový a povyzliekaný otužilec. Víkendy sú takéto – športové.

Cestou domov som už na sídlisku nasávala vône nedeľného obedu, ktoré sa šírili z kuchynských okien . Tigrovaná mačka už bola preč, snáď si niečo uloví. A ja....zase niečo napíšem. Dedinou sa rozlieha zvuk kostolných zvonov a.....život je krásny.